Solutions / Consultancy

Wij helpen u graag met het inventerariseren, analyseren en optimaliseren van uw documentenstroom.

Waar gaat uw geld heen?

Geld wordt op allerlei onzichtbare manieren verkwist: onnodige apparaten, verspilde grondstoffen en ineffici├źnte machines of dure werknemers die hun waardevolle tijd verkwanselen aan simpele printproblemen. Ook worden er ontelbare uren verspild in de communicatie met allerlei verschillende leveranciers en verkopers.

Wij helpen u graag uw volledige documentenstroom te optimaliseren door u inzicht te geven in de directe en indirecte kosten. De directe kosten bestaan uit toners, papier, onderhoud en de afschrijving van hardware. Het overgrote deel zijn echter indirecte kosten en hebben te maken met het werkproces, het opslaan, distribueren, (re)produceren, zoeken en wijzigen van documenten.

Naast deze inventarisatie besteden wij aandacht aan de efficiency,
betrouwbaarheid, flexibiliteit en functionaliteit van uw documentenstroom.

Wilt u weten of u uw documentenstroom optimaal heeft ingericht en wilt u een duidelijk overzicht van de efficiency- en besparingsmogelijkheden binnen uw bedrijf? Wij komen graag bij u langs voor een kennismaking met uw organisatie. Tijdens deze kennismaking zullen wij u verder informeren over de mogelijkheden en het te verwachten resultaat. Het kennismakingsbezoek sluiten we graag af met een korte rondgang door uw organisatie. Zo krijgen wij een aardige indruk van het huidige documentengebruik en -beheer en de documentenveiligheid binnen uw organisatie